Bestyrelsesmøde d. 8. juni

Referat

1. Vi afventer planlægning af distriktsstævne, da der ikke er tilstrækkelig med tilmeldinger på nuværende tidspunkt.

1. Sommerafslutning, oplysninger vedr. arrangementet lægges på hjemmesiden. Pris for mad bliver 50 kr. vi griller pølser og kyllingespyd, med kartoffelsalat og flutes til.

Der kan købes sodavand i cafe.

1. Jane undersøger om vi kan få en artikel i Landbrugsavisen.

1. Sofie laver forslag til folder, der kan reklamere for Rideklubben. Lægges ud forskellig steder, hvor der er medlems potentiale.

1. Lotte kontakter Jeanette ift. Mulige arrangementer med Langeskov skoles SFO.

1. Bodil har lavet et ”Velkommen til Rideklubben” brev, som Holger kan give til elever efter første prøvetime.

1. Der skal indkaldes til ekstraordinær generalforsamling, for at godkende regnskabet. Der var desværre fejl i det regnskab, der blev forelagt til generalforsamlingen.